Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problemy z instalacjami LPG innymi niż Tartarini w silniku 1.4 95KM - ktokolwiek widział, ktokolwiek wie
#1
Jak w tamaci. Ktoś coś słyszał moze o podobnych problemach z instalacjami innych producentów? W Tartarini ponoć wgrywają gotową mapę zamiast jezdzić i dostrajać kazdy egzemplarz w ASO jak normalny gazownik i to powoduje problemy w taxi bo wiadomo, powietrza nie wiozą a jazda głównie w mieście (ile tego tak naprawdę jest i czy nie jest tak, ze wszyscy słyszęli o tym samym taksówkarzu?Smile Tego nie wiadomo ale coś chyba w tym jest i wolę na wszelki wypadek załozyć inną instalację, tylko się chciałem upewnić, ze np. to nie od instalacji zalezy, tylko np. w silniku coś zmienili i nie za bardzo się nadaje do gazu, jakieś oszczędności względem starszych Fire itp.).

Reasumując: czy ktoś miał albo zna przypadek, ze w innej instalce były jakieś problemy z LPG?
Odpowiedz
#2
FiatPrime (taksowkarz Wink ) poprosilem o zrodlo tych informacji na FKP moze poda. Generalnie na jego wypowiedzi trzeba brac poprawke bo nic mu sie nie podoba :lol:
Odpowiedz
#3
Narazie na konkurencyjnym forum jeden przypadek A ludzie robią jakby to była tragedia. Wiadomo aso wrzucas tartarini i auto adaptacja i gotowe mapy. Wiadomo różnie to silniki znoszą. Trzeba zawsze cisnąć serwis by zrobili mapę jak trzeba A jak się nie znają to umówić się do AGŚ i po problemie.
http://www.facebook.com/SzarySleeperLounge/
[K&N, Eibach, RRCustom, Cinsoft,MagnaFlow,FMIC]
168KM-BP98/162KM-LPG
[Obrazek: icon1.png]
500L 2013r. 1.4 95KM(LPG-STAG)
Odpowiedz
#4
Gazownicy też maja gotowe mapy i do przerobionych już samochodów wrzucają gotowce - oszczędzają czas i to nawet warsztaty polecane z lpg-forum Wink
Odpowiedz
#5
Teraz miałem serwis tzn przegląd przy 40 tys to auto 130 jedzie na gazie max i mu brakuje pary a wcześniej 160-170 leciał. Umówiony jestem na 19 do AGŚ także zdań relacje
Odpowiedz
#6
Witam serdecznie,

u mnie w Tipo 1.4 95KM pojawił się inny problem, aczkolwiek u mnie jest instalacja Lovato Smart montowana w ASO Fiat Ganinex w Gliwicach.
Zbiornik gazu w miejscu koła zapasowego, pojemność wg książki homologacji i dokumentów wynosi 56 litrów ( w ASO mówili że 48 litrów, ale już mniejsza o to ).
Sama jazda na LPG bez żadnych różnic między PB a LPG, natomiast problem jest z tankowaniem - zazwyczaj na rezerwie przełączam go ręcznie na benzynę, ale jednorazowo do momentu aż czujnik przełączył automatycznie silnik na benzynę, któryś raz z kolei mogłem zatankować około 26-28 litrów. Byłem na pierwszym przeglądzie, panowie nie stwierdzili żadnych usterek a tylko stwierdzili żebym zmienił stację, bo jak na dystrybutorze było ciśnienie poniżej 11bar to to jest powodem... ? ( tankowałem na różnych stacjach w Polsce i w Niemczech i za każdym razem to samo. ) Póki co szukam rozwiązania i przyczyny.
Odpowiedz
#7
Zawieszenie się pływaka w butli innego wytłumaczenia brak jak tankujesz na różnych stacjach, co oni nie wiedzą? Dziwne to aso. Dla pewności podaj wymiary butli ale zczytaj z samej butli bo papier przyjmie wszystko a w rzeczywistości może być inaczej.
http://www.facebook.com/SzarySleeperLounge/
[K&N, Eibach, RRCustom, Cinsoft,MagnaFlow,FMIC]
168KM-BP98/162KM-LPG
[Obrazek: icon1.png]
500L 2013r. 1.4 95KM(LPG-STAG)
Odpowiedz
#8
Panowie, okazało się, że pomogła w moim przypadku wymiana wielozaworu.
Teraz po naprawie zatankowałem 46 litrów, co daje 80% pojemności butli. Spalanie mam cały czas 8l/100km LPG, czyli bardzo fajnie, jakieś 10% więcej niż PB95.

Może trochę wymyślam, ale czy ktoś wie, czy da się zrobić kalibrację wskaźnika ilości gazu?
Pierwsza kropka zgasła po 60km, druga, trzecia i czwarta też coś po około 60km. Teraz jadę "na rezerwie" już ponad 200 km i dalej świeci czerwona kropka.
Trochę to uciążliwe... W ASO facet powiedział, że mam nie zwracać uwagę na wskaźnik bo tak czy siak będzie źle wskazywał. Wiadomo że mogą być przekłamania, ale nie o 50%, litości.
Odpowiedz
  


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości


 Wybierz szablon: