Fiat w kamerze Świat Fiata

Wideo reklama nowego Fiata (500)RED

https://youtu.be/inGgetYTWtQ

„Stworzony dla planety. Stworzony dla jej mieszkańców”. Reklama nowego Fiata (500)RED

  • 22 września w turyńskim Lingotto odbyła się uroczysta inauguracja muzeum Casa 500 i La Pista 500 oraz premiera nowego Fiata (500)RED, pierwszego samochodu (RED), wnoszącego wkład w walce z pandemią
  • Podczas ceremonii,  zaprezentowano spot reklamowy nowego Fiata (500)RED

Spot reklamowy nowego Fiata (500)RED

W dniu 22 września br. rozpoczęła się partnerska współpraca pomiędzy marką Fiat i (RED), organizacją założoną 15 lat temu przez Bono i Bobby’ego Shrivera w celu walki z pandemiami.
Zakres współpracy obejmuje całą rodzinę 500 (nowy Fiat 500, 500, 500X i 500L), a uroczysta inauguracja wydarzenia zbiegła się z  wprowadzeniem na rynek nowej Fiata (500)RED, całkowicie elektrycznego i wyłącznie elektrycznego, pierwszego samochodu (RED) na świecie, reprezentanta wspólnego przesłania „dbajmy o planetę i jej mieszkańców”.

W ramach promocji nowej serii specjalnej przygotowano spot reklamowy, podkreślający uniwersalną misję miejskiego samochodu, ikony Fiata. Olivier Franҫois, dyrektor generalny marki Fiat i dyrektor marketingu Stellantis powiedział: „Nowy Fiat (500)RED przekazuje wszystkim przesłanie (RED) –  wszyscy możemy odegrać znaczącą rolę w walce z pandemią zarówno na ulicach, jak i w swoim życiu. Dlatego też, wspólnie z organizacją (RED) stworzyliśmy i wyprodukowaliśmy reklamę opartą na koncepcji dbałości o środowisko i ludzi, która jest częścią DNA Fiata. Nowy Fiat (500)RED jest elektryczny, zatem przyjazny dla środowiska, a to nie wszystko: Nowy Fiat (500)RED przyczynia się do walki z globalnymi pandemiami, wspierając projekt (RED), dzięki czemu chroni także mieszkańców naszej planety, każdego z nas!”.

„Uniwersalność tego przesłania, kontynuował Franҫois, podkreśla posłużenie się paradoksem mówiącym o wymiarach samochodu i liczbie osób, które może pomieścić. Odpowiedzią jest obrazowe pokazanie coraz większej liczby osób,  pochodzących z całego świata, gdy zbliżają się do samochodu, tak jakby każda z nich miała do niego wsiąść. To metafora wielkiej rodziny, do której należą mieszkańcy całego świata, a nowy Fiat (500)RED może pomieścić i zabrać ich wszystkich ku lepszej przyszłości, pełniąc rolę ambasadora społecznej świadomości i zaangażowania”.

 

Reklama kończy się pewną prowokacją, przesłaniem, zaproszeniem: bądź gotowy, by zasiąść w fotelu zmian. Z przekonania, że każdy z nas może odegrać swoją rolę w walce z pandemią i że każdy z nas może przewodzić zmianom, zrodziła się niezwykła w motoryzacyjnym świecie decyzja, aby fotel kierowcy był jednego koloru, czerwony, a pozostałe trzy fotele pasażerów czarne.

Niniejsza informacja jest aktualna na dzień publikacji. Specyfikacja techniczna opisywanych modeli, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre modele, elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą.

źródło i media: media.stellantis.com

Zobacz także:

„Mały Samochód Roku” dla nowego Fiata 500

admin

Kupić, czy nie kupić Fiata Tipo? Zapraszamy na grupę na FB

admin

Zamówienia na nowego Fiata Tipo City Sport

admin