Siemanko,
słowem wstępu o sobie.
Na sześć prywatnych pojazdów (nie liczę służbowych) wszystkie to Fiat, pracownik salonu Fiata i pasjonat tejże marki
Teraz o aucie
Fiacik pochodzi z 2018 roku (Q1 2018) i został zakupiony jako nowy. Od samego początku zdecydowany byłem na konkretną wersję i lakier. I koniec końców padło na nowe Tipo SW w wersji S-design w kolorze Szary Street, kołami 18", pakietem Tech, podłokietnikiem z tyłu oraz podtlenkiem eLPiGi
Oczywiście nie byłbym sobą, gdybym czegoś nie pogrzebał przy nim;
- powłoka ceramiczna na lakierze i kołach aluminiowych
- sprężyny Eibach ProKit -25mm
- dystanse RRCustoms 15mm
- przyciemnione szyby przednie
- program na 144KM i 278 Nm
W tym roku działamy z mocą - Garett GT1446 już czeka na montaż
Nie będę skromny, dużo ludzi ogląda się za nim i pyta co to za auto, i o to właśnie chodziło
słowem wstępu o sobie.
Na sześć prywatnych pojazdów (nie liczę służbowych) wszystkie to Fiat, pracownik salonu Fiata i pasjonat tejże marki

Teraz o aucie

Fiacik pochodzi z 2018 roku (Q1 2018) i został zakupiony jako nowy. Od samego początku zdecydowany byłem na konkretną wersję i lakier. I koniec końców padło na nowe Tipo SW w wersji S-design w kolorze Szary Street, kołami 18", pakietem Tech, podłokietnikiem z tyłu oraz podtlenkiem eLPiGi

Oczywiście nie byłbym sobą, gdybym czegoś nie pogrzebał przy nim;
- powłoka ceramiczna na lakierze i kołach aluminiowych
- sprężyny Eibach ProKit -25mm
- dystanse RRCustoms 15mm
- przyciemnione szyby przednie
- program na 144KM i 278 Nm

W tym roku działamy z mocą - Garett GT1446 już czeka na montaż

Nie będę skromny, dużo ludzi ogląda się za nim i pyta co to za auto, i o to właśnie chodziło

Fiat Tipo SW S-design 1.4 T-Jet 120KM