Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ryszający się lewarek zmiany biegów
#1
Witam, problem dotyczy sedana 1.4, przebieg 30tys km. Ostatnio zauważyłem,że po wrzuceniu 5tki i puszczeniu sprzegła lewarek cofa się jakieś poł centymetra.Może trochę więcej. Podobna sytuacja ma miejsce kiedy jadę na 5tce, zacznę hamować silnikiem i nagle dodam gazu. Biegi wchodzą bardzo płynnie. Nic nie trzęsie, nic nie szarpie. Tylko ten latający leware na 5 biegu podczas dodawania gazu.W serwisie stwierdzili,że prawdopodobnie trzeba będzie wyciągać skrzynię,ale kazali jezdzić miesiąc i poobserwować. Ciekawe po co? Wg mnie skoro widzą nieprawidłowość to powinni od razu tym się zająć. No, ale mniejsza z tym. Po mojej sugestii sprawdzenia poduszek zrobili przegląd w/w elementów i stwierdzili,że jedna z poduszek jest bardzo miękka. Niby cała,ale widzieli bardziej twarde.Dla porównania przejechaliśmy się nowym egzemplarzem (63km przebiegu)i tam też na 5 biegu zauważalny jest ruch lewarka do tyłu po puszczeniu gazu. Dużo mniejszy niż u mnie,ale jednak jest. Po tym fakcie goście z aso stwierdzili,ze można sprobowac wymienić poduszkę na bardziej twardą. Jesli to nie pomoże to zostaje wyciąganie skrzyni. I teraz pytanie jak u Was wygląda sytuacja na 5 biegu? Też widać ruchy lewarka przy puszczaniu sprzęgla oraz przy dodawaniu gazu czy lewarek pozostaje w bezruchu? Niechciałbym,aby goście demontowali mi na darmo pół samochodu tak więc z góry dzięki za odp
Odpowiedz
  


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości


 Wybierz szablon: